Jak kupić kasę fiskalną online?

by Tomasz Krajewski
jak kupić kasę fiskalną online

Powstał obowiązek stosowania urządzenia fiskalnego w Twojej firmie? Chcesz kupić kasę fiskalną i nie wiesz, jak się do tego zabrać? Ten wpis jest dokładnie dla Ciebie. Przeprowadzę Cię przez cały proces zakupu, programowania i fiskalizacji. Łącznie z załatwieniem wszystkich formalności z urzędem skarbowym.

Kasa, czy może drukarka fiskalna?

Pierwszą decyzją, jaką musisz podjąć – to czy kupić kasę, czy drukarkę fiskalną. Kasa fiskalna to urządzenie dużo prostsze, tańsze i autonomiczne. To przy pomocy jego klawiatury prowadzisz sprzedaż. Urządzenia zostały zaprojektowane tak, żeby się nie komunikować z komputerem, a jeśli już – to w bardzo ograniczonym zakresie. Rozwiązanie idealne do zastosowania, jeśli sprzedajesz głównie usługi.

Drukarka fiskalna to z kolei rozwiązanie do systemów sprzedażowych. Bez komputera i programu magazynowego nie da się jej używać. Ale dzięki połączeniu: drukarka fiskalna + program magazynowy mamy o wiele więcej możliwości. Raporty, statystyki, różnorakie kodowanie towarów, kontrola stanu magazynowego. Sprzedaż towarów przy użyciu drukarek fiskalnych jest o wiele szybsza i łatwiejsza do nadzorowania.

To tak w skrócie. Jeśli chcesz zgłębić temat mocniej zapraszam do mojego wpisu: kasa, czy drukarka fiskalna – które urządzenie wybrać.

Zakup urządzenia i szkolenie

Po wyborze urządzenia należy je zakupić. Jeśli zdecydujesz się na zakup u nas – możesz wybierać spośród wszystkich dostępnych urządzeń POSNETu. Żeby dokonać zakupu u nas napisz do nas, zostaw telefon – oddzwonimy. Pomożemy dobrać odpowiednie urządzenie i przyjedziemy z nim do Twojej firmy.

Zaprogramujemy urządzenie, i pokażemy Ci, jak go używać. Dowiesz się, jak sprzedawać, jak wykonywać raporty, jak wymieniać papier. Dostaniesz od nas wszystkie informacje potrzebne do używania urządzenia. Standardowo takie szkolenie trwa ok 30 minut.

Testy i zabawy

Gdy urządzenie jest skonfigurowane, a jest jeszcze przed fiskalizacją, możesz na nim testować swoje umiejętności. Istnieje możliwość wystawiania testowych paragonów, raportów dobowych itp. Na każdym z nich jest informacja, że to wydruk „NIEFISKALNY” – nie musisz go nigdzie zgłaszać ani się z niego rozliczać. Etap ten można pominąć i przejść od razu do fiskalizacji. Moim zdaniem, jeśli masz trochę czasu do fiskalizacji, to warto skorzystać z możliwości oswojenia się z nowym urządzeniem. Zalecam to szczególnie osobom, które kupują swoje pierwsze urządzenie fiskalne.

Fiskalizacja

Po etapie testów, gdy czujesz się już gotów/gotowa kontaktujesz się z nami, a my przyjeżdżamy ponownie do Ciebie. Fiskalizujemy urządzenie, wysyłamy wniosek o fiskalizację do urzędu skarbowego, odbieramy numer ewidencyjny – wszystko dzieje się już online – poprzez Internet. Trwa to teraz kilkanaście sekund. Wypełniamy książkę serwisową i … voila. Urządzenie gotowe do pracy 🙂

Jeśli chcesz zakupić urządzenie u nas – zajrzyj tutaj, lub zostaw numer. Jeśli masz pytanie – najlepiej zadaj je w komentarzu pod artykułem – z odpowiedzią będą się wtedy mogli zapoznać pozostali moi czytelnicy :).

Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?

Mogą Ci sie spodobać

1 komentarz

Dla kogo kasy online od 1 lipca 2021? - IT w małej firmie 20 maja 2021 - 11:26

[…] tej kasy? Kasę fiskalną online da się już kupić za 1500 zł brutto (np. w mojej firmie – zapraszam). Ale ile rzeczywiście zapłacisz za […]

Odpowiedz

Zostaw komentarz